banner

Hol találom a nemzetközi szállítási információkat?

  • Kiszállítást csak Magyarország területére vállalunk
  • Szállítási költség minden esetben bruttó 1.600 Ft. Amennyiben a megrendelésének összértéke meghaladja a bruttó 20.000 Ft-ot átvállaljuk a szállítási költséget
  • Kiszállítás minimum, 3-5 munkanapot vesz igénybe a megrendelése elküldését követően, amennyiben a termék raktárkészletünkről közvetlenül elérhető
  • Megrendelésének kiszállítása a futárszolgálat által hétfő – péntek között lehetséges,munkaidőben
  • Megrendelése a feladástól a kézbesítésig nyomonkövethető. A csomag feladását követően e-mailben értesítjük megrendelésének státuszáról a hozzátartozó nyomonkövetési számmal, így bármikor ellenőrizheti csomagjának státuszát.
  • Futárszolgálatunk kizárólag a normal munkaórákban vállalja a megrendelések kézbesítését, melynek átvételét aláírással szükséges igazolni, így azt javasoljuk kizárólag olyan címre kérje megrendelésének kiszállítását, ahol valaki át tudja venni azt.
  • Megrendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki.
  • Amennyiben csomagját nem veszi át a kiszállításkor a futárszolgálat kollégája felveszi Önnel a kapcsolatot
  • Ünnepnapokon nem áll módunkban megrendeléseket feladni illetve kézbesíteni

Kérjük tartsa szem előtt, hogy a futárszolgálat kézbesítési idejére nincsen semmilyen befolyásunk. Kézbesítési időre vonatkozó reklamáció esetén kérjük közvetlenül a futárszolgálathoz forduljon.

Nyomon tudom követni a megrendelésemet?

A nyomonkövetés elérhető a GLS futárszolgálat oldalán keresztül.Megrendelése feladását követően e-mailben megerősítjük a megrendelését, ebben az e-mailben kapja kézhez a csomagjához tartozó nyomonkövetési számot, így a teljes kiszállítás alatt figyelemmel kísérheti azt.

Mi a teendő ha még nem került kézbesítésre a megrendelésem?

Megrendelésének aktuális státuszáról minden esetben e-mail üzenetben tájékoztatjuk – kérjük az ebben szereplő határidőig szíveskedjen várni. A megrendelés ugyanakkor nyomonkövethető a GLS futárszolgálat weboldalán is, a csomag állapotát a nyomonkövetési számmal tudja ellenőrizni.

Amennyiben a tájékoztató e-mail üzenetben szereplő határidőn túl nem kapta kézhez a megrendelését, kérjük közvetlenül a GLS futárszolgálattal vegye fel  a kapcsolatot további tájékoztatásért.

Amennyiben további információra lenne szüksége , kérjük forduljon hozzánk bizalommal.

Mi történik ha nem veszi át a megrendelését?

A szállítás költségei minden esetben a vásárlót terhelik, amennyiben a vásárlót terhelő okokból kifolyólag szükséges a megrendelést ismételten kiszállítani.

Amennyiben nem veszi át a megrendelését cégünk jogosult felszámolni a visszaszállítási és minden egyéb költséget.

Továbbá, ilyen esetben cégünk jogosult elállni a szerződéstől.